Педагогічна практика.


ПІБ

ТЕМА

КЛАС

СТОР

ДАТА

 

Бака Юлія Сергіївна

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

1 кл.

с.39

19.10

 

Божко Інна Олександрівна

Написання малої букви а

1 кл

с.19

21.09

 

Бурлаченко Анна Юріївна

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами

1 кл.

с.35

12.10

 

Власенко Олександра Станіславівна

Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45).

2 кл

с.44-45

12.10

 

Герасимець Анастасія Сергіївна

Визначаю корінь слова.

Написання розгорнутої відповіді на запитання

3 кл.

с.34-35

12.10

 

 

Повторення слів у тематичні групи. Читання діалогу в ролях. Складання розповіді про власні вподобання

2 кл

 

02.11

п/з

Гненна Анна Олександрівна

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

3 кл

с.61-63

02.11

п/з

 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

4 кл.

 

12.10

 

Дудіна Аліна Вячеславівна

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

3 кл

с.43-45

12.10

 

Завада Євгенія Владиславівна

Слова, які відповідають на питання що? Тема для спілкування: «Навчальне приладдя»

1 кл

с.4-5

24.08

 

Ільїна Валерія Володимирівна

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними озна­ками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9).

2 кл

с.8-9

24.08

 

 

Повторення і закріплення знань про іменник

2 кл

 

09.11

п/з

Лісніченко Юлія Володимирівна

Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначень їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі прочитаного тексту . Написання тесту на задану тему

3 кл

 

с.6-7

24.08

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

(Зошит «Малюю словом», с.17-19).

3 кл

 

09.11

п/з

Лукіна Дарина Юріївна

Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57).

2 кл

 

19.10

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками

1 кл

с.62

09.11

п/з

Маслак Софія Іванівна

Визначаю префікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

3 кл

с.51-52

19.10

 

 

Повторення і закріплення знань про іменник

4 кл

 

09.11

п/з

Михальченко Ольга Юріївна

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

4 кл

 

24.08

 

Наріжна Катерина Анатоліївна

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

4 кл

 

19.10

 

Палагута Олександр Романович

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

3 кл

с.8-9

24.08

 

Пономаренко Ганна Григорівна

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

3 кл

с. 53-54

19.10

 

Семененко Дар’я Геннадіївна

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17).

2 кл.

с.16-17

21.09

 

Ситнік Наталія Михайлівна

Написання великої букви У

 

1 кл

с.24

28.09

 

Солодовніченко Олена Валентинівна

Повторення і закріплення знань про іменник

2 кл

 

09.11

п/з

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

4 кл

 

19.10

 

Субботіна Анастасія Дмитрівна

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

3 кл

с.23-24

21.09

 

Уварова Юлія Станіславівна

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Меблі»

1 кл

с.56-57

02.11

п/з

 

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

4 кл

с.23-24

21.09

 

Халепа Олена Сергіївна

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

3 кл

с.25-26

21.09

 

Шевцова Анна Сергіївна

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35).

2 кл.

с.34-35

28.09

 

Шевченко Альона Сергіївна

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї, щопозначають два звуки. Напи­сання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20).

2 кл

с.19-20

21.09

 

 

Закріплення і застосування знань про прикметник

4 кл

 

02.11

п/з

Шило Анастасія Андріївна

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30).

3 кл

с.28-30

28.09

 

Юшка Валерія Сергіївна

Визначаю будову слова (с.25-26)

4 кл

 

28.09

 



 На допомогу студенту практиканту!

Схеми аналізу та самоаналізу уроків

 

Схема  самоаналізу уроку

1.     Характеристика реальних навчальних можливостей учнів, врахування особливостей дітей при плануванні уроку.

2.     Місце уроку в темі, розділі курсу, значення його, специфіка уроку, його тип.

3.     Завдання уроку: навчальні, виховні, розвивальні, їх взаємозв’язок.

4.     Обґрунтування раціональності обраної структури уроку для реалізації завдань уроку. Доцільність і раціональність опитування, вивчення нового матеріалу, закріплення, домашнє завдання, розподіл часу на кожному з етапів уроку, логічний перехід між етапами уроку.

5.     Акцентування уваги на основних поняттях, ідеях, положеннях, фактах на уроці, вибір головного.

6.     Доцільність методів навчання на уроці.

7.     Різноманітність форм роботи з учнями при поясненні нового матеріалу, здійснення диференційованого підходу до учнів.

8.     Здійснення контролю засвоєння знань, умінь і навичок, ефективність дібраних форм і методів.

9.     Працездатність школярів в час уроку.

10.                Психологічна атмосфера на уроці, спілкування з учнями.

11.                Раціональне використання часу на уроці.

12.                Чи вдалося повністю реалізувати поставлені завдання? Якщо не вдалося, то які і чому?

 

Загально-дидактична схема аналізу уроку (за О.Я.Савченко)

1.     Готовність класу до уроку.

2.     Визначення теми і мети уроку, їх відповідність програмним вимогам.

3.     Загальна відповідність фактичного змісту уроку його меті.

4.     Організація навчальної діяльності школярів на уроці.

5.     Режим навчальної праці на уроці (розподіл часу, чергування різних видів діяльності як за змістом, так і за формою сприймання; засоби попередження втомлюваності учнів; концентрація уваги).

6.     Оцінка структури уроку та якісна характеристика його окремих етапів.

7.     Мотиваційний мікроклімат уроку (загальна атмосфера спілкування, якість мовлення вчителя, стимулювання дітей до праці, спостережливість, вміння підтримувати дитячу думку).

8.     Загальна оцінка результативності уроку.

 

Орієнтовна схема аналізу уроку

1.     Загальні відомості про урок: дата, клас, предмет, обладнання.

2.     Початок уроку. Готовність класу до уроку. Вміння вчителя зосередити увагу учнів на навчальну роботу, створити робочий настрій в класі.

3.     Тема і мета уроку (навчальна, виховна, розвиваюча). Місце даного уроку в системі уроків з теми, зв’язок з попереднім вивченим матеріалом.

4.     Організація уроку:

-         тип уроку,

-         структура уроку, його етапи, їх послідовність і розподіл часу, відповідність побудови уроку його змісту і меті;

-         види навчальної діяльності;

-         поєднання фронтальної, групової та індивідуальної роботи на уроці;

-         раціональне використання часу.

5.     Зміст уроку:

-         науковий виклад матеріалу на уроці, його відповідність особливостям учнів;

-         виховне значення уроку;

-         доцільність викладеного матеріалу: для опитування, закріплення, пояснення, вправляння, самостійної роботи, практичних і лабораторних робіт, повторення, роз’яснення домашнього завдання;

-         відповідність змісту уроку вимогам програми;

-         зв’язок теорії з практикою; роз’яснення вчителем практичного значення знань, навчання учнів застосовувати свої знання на практиці, використання вивченого матеріалу, його доступність;

-         зв’язок вивченого матеріалу з попереднім;

-         міжпредметні зв’язки;

-         використання життєвого досвіду учнів з метою розвитку в них пізнавальної активності та самостійності;

-         обсяг знань учнів, їх вмінь і навичок.

6.     Методика проведення уроку:

-         обладнання уроку, використання наочності, дидактичного матеріалу на всіх етапах уроку;

-         відповідність методів і прийомів навчальним, виховним та розвиваючим завданням уроку, їх оптимальне поєднання;

-         відповідність методів змісту уроку, віку і рівню підготовки учнів, ефективність застосованих методів і прийомів;

-         постановка учителем перед учнями мети уроку і проведення підсумків;

-         робота зі слабовстигаючими на уроці;

-         правильність оцінювання учителем знань і діяльності учнів, їх ефективність і об’єктивність;

-          дотримання на уроці єдиних вимог до учнів.

7.     Організація пізнавальної діяльності учнів:

-         роль, місце і характер самостійної роботи учнів на уроці;

-         використання підручників і наочних посібників;

-         послідовність питань і завдань, прийоми активізації учнів;

-         характер пізнавальних завдань, формулювання проблемних питань.

8.     Психологічні основи уроку:

-         розвиток уваги;

-         розвиток пам’яті, мислення;

-         ритмічність уроку: чергування матеріалу різного ступеня важкості, різноманітність видів навчальної діяльності;

-         присутність психологічних пауз;

-         емоційна атмосфера уроку.

9.     Індивідуальний і диференційований підхід до учнів на уроці.

10.                         Об’єм, характер домашнього завдання.

11.                         Робота і поведінка учнів на уроці:

-         активність класу, якість відповідей учнів:

-         зацікавленість дітей матеріалом уроку;

-         дисциплінованість і організованість дітей;

-         мовлення учнів.

12.                       Поведінка вчителя на уроці:

-         витримка, зібраність, доброзичливість у спілкуванні з учнями;

-         вміння розподіляти увагу на уроці, прислуховуватися до відповідей дітей;

-         вимогливість до учнів, використання різноманітних прийомів впливу на школярів;

-         емоційність;

-         мовлення учителя;

-         зовнішній вигляд.

13.                       Висновки і побажання.

 

Орієнтовна схема аналізу комбінованого уроку

І. Початок уроку: організація створення ділової обстановки; визначення теми і завдань, що будуть вивчати, які завдання повинні будуть розв’язати учні на уроці.

ІІ. Перевірка домашнього завдання: форма перевірки. Поставлені запитання. Вміння слухати відповідаючого. Глибина і правильність учнівських відповідей. Робота з класом. Підтримування інтересу. Мотивація оцінок. Підсумок перевірки. Як зроблено.

ІІІ. Зв’язок нового матеріалу з вивченим раніше. Актуалізація.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Аналізуючи матеріал, треба з’ясувати:

-    чи дійсно матеріал розкритий;

-    чи вміє вчитель збуджувати мислення;

-    чи вміє мобілізувати дітей на самостійний пошук розв’язання завдань або проблем;

-    формування висновків або правил;

-    чи допоміг вчитель розібратися дітям в суті;

-    чи зрозуміли діти новий матеріал, завдяки чому це досягнуто (чітке пояснення нових термінів, використання наочних посібників, вдалих прийомів, доступність пояснення і т.д.).

Якщо учні не зрозуміли матеріал, то слід встановити причину (чому, в чому помилки, встановити, як ліквідувати помилки).

V. Перевірка засвоєного матеріалу (тобто відчувати процес засвоєння матеріалу): як перевіряє вчитель засвоєння (переказ вивченого, контрольні запитання, якими методами і прийомами це робить вчитель).

VІ. Закріплення матеріалу: як організована ця робота, який зміст і характер завдання, його трудність; питома вага самостійності учня при виконанні завдань, логіка, послідовність, цікавість по мірі наростаючої трудності.

VІІ. Домашнє завдання: чи зрозуміли учні, як і що робити (щоб було різноманітне і вивчення нового та повторення старого).

VІІІ. Оцінка структури уроку. Тип (етапи, структурність їх чергування і логічний взаємозв’язок між ними).

ІХ. Організація навчальної діяльності учнів на уроці: (доцільність вибору методів і прийомів, методики використання засобів навчання).

Х. Режим навчальної праці школярів на уроці (розподіл часу, чергування різних видів діяльності, як за змістом, так і за формою сприймання, засоби попередження втомлюваності учнів, концентрації уваги тобто).

Мікроклімат уроку (загальна атмосфера спілкування, спостережливості учителя, уваги до внутрішнього стану дитини, засоби заохочення тощо).

Реалізація навчального, виховного та розвиваючого потенціалу.

 

Орієнтовна схема аналізу уроку української мови

1.    Тема і мета уроку.

2.    За яким планом проводиться урок? ( Вказати основні етапи уроку).

3.    Які запитання ставить учитель до учнів? Які відповіді ставили учні? Дати характеристику типових відповідей учнів – стислі, повні, неповні, невдалі, як учитель виправляє у відповідях помилки учнів, як учити правильно відповідати, розповідати?

4.    Яку наочність використав учитель на уроці? Чи дотримувався основних вимог щодо використання наочності у роботі на уроці?

5.    Які нові слова і вирази діти засвоїли на уроці? Як учитель пояснював значення нових слів? Як привчав учнів вживати у своїй мові нові слова і вирази?

6.    Як учитель проводив роботу по підготовці до навчання грамоти?

7.    Які навички виробляв учитель в учнів? Яким чином?

8.    Як учитель урізноманітнював роботу по підготовці до навчання грамоти?

9.    У чому полягала виховна робота на уроці? (навести конкретні приклади)

10.       Чого навчилися учні на уроці: які здобули знання, уміння і навички?

11.      Які прийоми аналізу і синтезу застосовувалися на уроці, їх доцільність?

 

Орієнтовна схема аналізу уроку письма

1.           Як проведена підготовча робота.

2.           Зв’язок з уроком читання.

3.            Аналіз структурних елементів букви.

4.            Як пише на дошці? Чи правильно коментує?

5.            Письмо під такт, в повітрі.

6.            Чи стежить за посадкою під час письма?

7.            Як проводить індивідуальну роботу?

8.            Письмо слів і складів.

9.            Виховна робота на уроці.

10.       Проведення фікультхвилинок.

11.       Інші види робіт: з розвитку мовлення, диктанти, моделювання.

12.       Використання наочності, робота з нею.

13.       Чого навчилися учні на уроці.

 

Схема аналізу уроку навчання грамоти

1.     Тема, мета уроку.

2.      Основні етапи уроку, види роботи.

3.      Використання наочності, робота з нею.

4.      Які запитання ставилися до учнів, як вчитель вчить правильно відповідати і розповідати?

5.      Словникова робота. Які нові слова засвоїли? Як пояснював вчитель нові слова?

6.      Чим учитель зацікавлював дітей? Як підтримував увагу?

7.      Елементи гри на уроці.

8.      Прийоми звукового аналізу та синтезу. Звуко-буквенний аналіз.

9.     Виховна робота на уроці.

10.            Мова вчителя, контакт з класом.

11.            Чого навчились учні на уроці?

Комментариев нет:

Отправить комментарий