среда, 18 марта 2020 г.

ВШ-31."Методика навчання української мови у початкових класах"
Підготувати відповіді на запитання






ВШ-31. "Методика навчання української мови"

Запитання і завдання до розділу «Методика вивчення частин мови»

1.Яке значення слова називається граматичним?
2.Коли розпочинається формування граматичних понять у молодших школярів?
3.Що необхідно для свідомого опанування нового граматичного поняття?
4.На чому ґрунтується засвоєння частин мови, уміння розпізнавати їх у ряді лексем чи в тексті?
5.Які вміння закріплюються і вдосконалюються в учнів у процесі вивчення частин мови?
6.Назвіть питання, які з’ясовують учні, опрацьовуючи кожну частину мови.
7.Розкрийте систему вивчення іменника в початковій школі.
8.На що вчителеві слід звернути увагу, щоб сформувати в учнів поняття предметності­ ?
9.На якому матеріалі краще засвоюється правопис власних назв?
10.Який формально-граматичний прийом є ефективним для визначення учнями роду іменників — назв неістот?
11.На чому слід наголошувати, ознайомлюючи учнів зі зміною іменників за числами?
12.Назвіть прийоми, які допоможуть учням засвоїти відмінювання іменників.
13.Яку роботу доцільно організовувати на підсумкових уроках з вивчення відмінювання іменників?
14.Розкрийте систему і мету вивчення прикметника в початковій школі.
15.До якого висновку мають дійти учні, вивчаючи основні граматичні категорії прикметника — рід, число і відмінок?
16.Що сприяє засвоєнню учнями правильного написання закінчень прикметників в однині та множині?
17.Наведіть приклади завдань і вправ з прикметниками, які сприяють увиразненню мовлення молодших школярів, забезпечують комунікативний, функціональний підхід до початкового вивчення рідної мови.
18.Визначте мету вивчення займенників у початковій школі.
19.Як організувати спостереження, щоб учні зрозуміли, що займенники тільки вказують на предмети, їх ознаки, кількість, але не називають їх?
20.На що вчителеві слід звернути увагу, щоб учні засвоїли правопис відмінкових форм особових займенників?
21.Розкрийте систему вивчення дієслова в початковій школі.
22.Як найефективніше розкрити перед учнями поняття «неозначена форма дієслова»?
23.Що учні мають засвоїти для визначення часу дієслова?24.Чим мають керуватися учні, визначаючи число та особу дієслова?
25.Назвіть необхідні умови засвоєння молодшими школярами правопису ненаголошених особових закінчень дієслів.
26.Розкрийте методику ознайомлення учнів з прислівником як частиною мови.
27.Що є найголовнішою граматичною ознакою прислівників, яку мають засвоїти молодші школярі?
28.Наведіть приклади завдань і вправ для запам’ятовування учнями вимови і написання прислівників.
29.Які вміння необхідно сформувати в молодших школярів у процесі вивчення числівника?
30.Яку роботу слід організувати для усвідомлення учнями істотних ознак числівника як частини мови?
31.Розкрийте систему та основні завдання вивчення молодшими школярами службових слів.
32.Які вправи і завдання доцільно використати для запам’ятовування учнями службових слів та вироблення вмінь правильно користуватися прийменниками і сполучниками?



Комментариев нет:

Отправить комментарий